Saturday, November 24, 2012

Selesai - Masaalah Picasa Album Penuh



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Entry berkaitan Tolong

Alhamdulillah
Syukur


Boleh berblogging semula


Terima kasih banyak banyak kepada kawan2 sekelian
berpandukan tutorial disini Qaseh Honey
kerana menyelesaikan masaalah
Picasa Album Penuh


Sunnah rasul

Hadith :
Dari Abu Hurairah r.a, Rasulullah s.a.w bersabda:

”Jika kamu memakai sandal (kasut), pakailah yang kanan terlebih dahulu. Tetapi jika membukanya, yang kiri dahulu dibuka. Maka yang kanan adalah yang mula-mula dipakai dan yang terakhir dibuka.”

(al-Bukhari)



WASSALAM

8 comments:

  1. assalamualaikum atuk...berjaya juga akhirnya yer...:)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Saya pun berterimakasih pada blogger tersebut. Saya belajar dari situ dan berjaya juga. Selamat meneruskan blogging!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum atuk..

    ohh..sebab ni ye atuk dah tak muncul..

    ReplyDelete
  4. syukurlah dah selesai masalah... teruskan blogging

    ReplyDelete
  5. salam ziarah
    akak pun tgh mengalami masalah yang sama

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum atuk...
    Tahniah dah dapat atasi masalah.

    Maaf ya, saya pun dah lama tak berblog, tapi bukanlah sebab masalah picasa penuh. Masalah 'M' ^-^

    ReplyDelete
  7. Assalamu'alaikum wbt THR

    Saya dah lama kena macam ni, tak boleh upload gambar sebab akaun dah penuh. Apa yang saya buat ialah, saya create akaun blog yang baru dan masukkan gambar-gambar yang berkaitan kat situ (berfungsi untuk stor gambar).

    Then saya copy paste gambar-gambar yang berkaitan ke blog lama (Hidup Biar Allah Sayang).

    Kalau blog baru dah cukup quota gambar, create blog baru yang lain. Store gambar-gamabr yang berkenaan dan copy paste ke dalam blog lama.

    Agak leceh jugak kan sebab kena login dan logout ke dalam akaun yang berbeza, tetapi yang penting ... ia adlah FREE. He he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...