Sunday, July 18, 2010

Kejutan Untuk Atuk Dalam Majlis Perpisahan dan Kesyukuran APC

Bismilahirahmanirohim

Assalamualaikum

Rakan sepejabat mengambil kesempantan dalam majlis yang diadakan

mereka menghidangkan kek, apa hal pula
tiada dalam menu dan aturcara

dijemput En Rozali dan Puan Ida tampil ke hadan

nak buat ucapan ke, text ucapan tak ada
maklum le depan pengarah, mengigil juga


rupa rupanya mereka buat kejutan untuk kami berdua

Alhamdulillah
masih ada orang yang sudi memperingati ulang tahun kelahiran saya

dipersilakan untuk memotong kek hari jadi
(eh eh, tarikh hari jadi lambat lagi, 19 Julai)
sambil mereka mengucapkan selamat ulang tahun

teharu rasanya dan terima kasih banyak banyak
kerana sudi meraikan hari ulang tahun saya
Moga Allah memberkati usaha anda semua

Wassalam


39 comments:

  1. Salam Atuk
    19 esok
    tp hari ni sya nak ucapkan
    selamat hari lahir, semoga mendapat segala yang baik dan dirahmati olehNya yg Esa.

    ReplyDelete
  2. Salam Atok,


    Lor, awat tak habq. kalau idak boleh kita potong sama-sama semalam yer. Apa-apa pun selamat hari lahir, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  3. Salam Atuk....
    Silkap tu Atuk, bukan hari jadik tapi hari lahir. Anyway selamat menyambut hari lahir, semoga diberkati senTIASA.

    ReplyDelete
  4. Salam Atuk...
    Buat silap juga, silap tu bukan silkap. Maaf yer.

    ReplyDelete
  5. Waalaikumusalam Sayangibu

    Alhamdulillah
    amin amin amin
    moga sama kita diberkatiNya

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  6. Waalaikumusalam AZ

    Amin Amin
    Alhamdulillah
    semalam khas untuk kami raikan untuk AZ

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  7. Waalaikumusalam Aki44

    saya suka Aki44
    kerana sudi menegur
    baru tahu kesilapan saya
    Alhamdulillah

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  8. Waalaikumusalam Aki44

    Amin amin
    Alhamdulillah
    sama2 kita diberkati olehNya

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  9. Salam Atuk


    SELAMAT HARI LAHIR KE...Moga dimurahkan rezeki, bahagia dunia akhirat sekeluarga. Amin.

    ReplyDelete
  10. Salam Atuk,

    Atuk sihat???

    Happy Birthday atuk..didoakan semoga panjang umur,murah rezeki dan hidup atuk sekeluarga diberkati Allah..dunia dan akhirat..InsyaAllah

    Salam buat semua..

    ReplyDelete
  11. salam bro....tak tau nick name atuk hahahaha....
    happy besday mudah2an pjg umur murah rezeki.

    ReplyDelete
  12. salam atuk

    bertambah lagi setahun umur

    semoga sentiasa diberkati dan dilindungi serta dilimpahkan keberkatan dalam kehidupan di dunia dan akhirat

    insyallah

    ReplyDelete
  13. Salam Atukk,

    selamat hari ulang tahun...muga Allah merahmati atukk dan diberikan kesihatan yg sempurna dan juga dipermuadahkan dalam segala urusan...amin Ya Rabbalalamin...

    pssssttt...yg ke brp ek?

    ReplyDelete
  14. Salam Atuk,

    Selamat Hari Lahir..
    Smg Dipanjangkan umur + dimurahkan rezeki hendaknya..Amin

    ReplyDelete
  15. salam atuk,

    happy birthday to atuk.

    wassalam.

    ReplyDelete
  16. salam Roz,

    Selamat Hari Lahir...
    Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa.

    ReplyDelete
  17. salam,

    Allah selamatkan kamu,
    Allah selamatkan kamu,
    Allah selamat Encik Rozali,
    Allah selamatkan kamu,

    ReplyDelete
  18. salam,

    hepi besday moga panjang umo dan dirahmati Allah SWT..

    ReplyDelete
  19. Salam cik rozali...

    Alhamdulillah dan tahniah...masih lagi berkesempatan meraikan ulang tahun kelahiran...yg ke...????? heheh
    Semoga panjang umur ditambah rezeki....bahagia bersama keluarga dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  20. Salam ..

    Pssssst AZ...shami dah bagi sepotong kek kat Cik rozali ari tu...heheh kira jadiklah..heheh

    ReplyDelete
  21. salam en rozali

    Alhamdulillah...hari ini 19 july
    :" semuga diberkati ALLAH dgn usia dan nikmat diperolehi.
    "Selamat dunya n akhirat"
    "Selamat hari Lahir "

    ReplyDelete
  22. Waalaikumusalam Mama Ju

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  23. Waalaikumusalam Azima

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    lama tak dengar berita Azima

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  24. Waalaikumusalam Zie

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    orang panggil atuk
    sebab dah tua
    he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  25. Waalaikumusalam Pak Itam

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    sebenarnya umur dah berkurangan di dunia ini

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  26. Waalaikumusalam Taj

    Amin Amin
    Alhamdulillah
    Insyaallah

    dekat nak sebaya dgn Ayahanda Srengenge
    he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  27. Waalaikumusalam Syima

    Amin Amin
    Alhamdulillah
    moga syima pun macam tu juga

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  28. Waalaikumusalam Ayahanda

    Amin Amin
    Alhamdulillah
    moga Ayahanda dan Mak Wan
    sihat senantiasa

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  29. Waalaikumusalam Kak Nab

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    harap kak nab sekeluarga sihat jua hendaknya

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  30. Waalaikumusalam Cikgu humairi

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    Allah selamatkan keluarga Humairi juga

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  31. Waalaikumusalam Penjejak Maya

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  32. Waalaikumusalam Shami

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    moga perniagaan shami bertambah maju

    ReplyDelete
  33. Salam Shami

    Alhamdulillah
    Syukur
    ada juga kekawan beri kek untuk saya

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  34. Waalaikumusalam Ainhany

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    moga Ainhany diberkati oleh Allh juga

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  35. assalamualaikum akhi Rozali ...

    semalam dah nmpak n3 ni , saja tunggu ari ni baru buat ulasan ...

    SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN ..
    mudah2an dipanjangkan usia dlm keimanan ... ameeen

    ReplyDelete
  36. Waalaikumusalam Ummi Humaira

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    moga Allah pelihara iman ummi sekeluarga

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  37. salam atuk..

    walaupun masih ada 7 jam setengah lagi tapi amy nak wish juga..happy birthday atuk..semoga panjang umur..murah rezeki..di beri kesihatan yang baik..dan bahagia di samping isteri dan anak2 tercinta hingga hujung nyawa..

    amin...

    ReplyDelete
  38. Waalaikumusalam Amy

    Amin Amin
    Alhamdulillah

    moga Amy bahagia juga disamping suami tercinta

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  39. Rozali ~ Waalaikum Salam!! Memang betullah ,sepatutnya demikian, peratus yang nakal tu patut kita kurangkan dari masa ke semasa.. InsyAllah.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...