Sunday, July 11, 2010

Walimatul Urus Dayat dan Fisha

Bismilahirahmanirohim

Assalamualaikum

Sabtu, 10 Julai 2010, majlis perkahwinan kawan sepejabat
Mohd Hidayat bin Mohd Razi dengan isterinya,
T. Khairul Noorfishah binti Tuki
di Jalan Besar Trolak Utara, Sungkai, Perak

Majlis akad nikah

Majlis perkahwinan di rumah isteri Dayat, pada 3 Julai 2010

pada mulanya kami tidak merancang untuk hadir serentak,
tapi Alhamdulillah, 7 buah kereta
sampai dalam lingkungan pukul 3.00 petang

suasana dah agak lengang dengan jemputan

tinggal kami rakan sepejabat je

apa lagi, kami ambil alih majlis tu, dengan riuh rendahnya

sempat bergambar beramai ramai, tapi sayang pengantin dah tukar pakaian
dah sedia untuk mengemas

sebelum pergi ke majlis Dayat, kami 2 buah kereta singgah dahulu di rumah
mertua Rozarizal (berkopiah putih, isterinya tudung hitam)
di Kampung Ketoyong, Tg Malim, ada majlis tahlil,
semua puji masakannya sedap. air tangan opahnya,
terima kasih opah, lain kali jemput kami lagi, he he

Wassalam

16 comments:

  1. Selamat pengantin baru lagi Rozali.....






    Eh...silap lagi. Ampun Mrs. Rozali...



    :)

    ReplyDelete
  2. salam,

    moga kekal ke anak cucu...

    ReplyDelete
  3. salam Ira

    ayat tu tak hahis...
    tapi tentu untuk kawan saya, Dayat..
    terima kasih mewakili Dayat
    he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. Salam ckLah

    eh eh
    cepat2 saya cari perisai
    takut periuk belanga beterbangan

    nasib baik ayat ka bawahnya ada
    selamat saya
    he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  5. Waalaikumusalam Cikgu Humairi

    amin amin
    terima kasih
    mewakili Dayat

    Wassalam

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Rozali

    Pasal makan2 ni memang kecur air liur..
    Anyway selamat pengantin baru....buat teman pejabat En.Rozali tu

    ReplyDelete
  7. salam en rozali ..

    tahniah dan selamat pengantin barU buat pengantin yg betui2 baru dan selamat pengantin lama buat atok dan wf..

    alangkah indahnya bahtera itu..
    semuga pelabuhan indah menanti di sanaaa

    amin

    ReplyDelete
  8. salam atuk

    selamat pengatin baru buat rakan, dan selamat pengantin lama buat kite heheheh

    ReplyDelete
  9. Salam cik rozali..
    Tahniah buat sahabat..tu...semoga kekal ke anak cucu....

    Bestkan jalan2 ramai2 pi kenduri kawin..kawan2 ...
    Kepada kita pengantin lama ni yer Pak Itam & Cik rozali ..bila pergi jemputan kawin dapat rahmat...erat lagi ikatan perkahwinan kita semua kan heheheh...itulah hikmahnya.. nostalgia masa kita memula kawen..hehehe yg manis, yg masam...yg kelakar..semua ada...pasti kita nak kedepan lagi..kan...dah kita akan sampai pada hari2 kita nak kembali..kepada Allah ...juga suatu hai nanti...

    ReplyDelete
  10. Waalaikumusalam Ummiross

    amin
    terima kasih

    Wassalam

    ReplyDelete
  11. Waalaikumusalam Ainhany

    amin amin
    pengantin lama duk senyum jeee
    terima kasih

    Wassalam

    ReplyDelete
  12. Waalaikumusalam Pak Itam

    amin
    kira baru juga
    baru balik drp SA
    he he
    terima kasih

    Wassalam

    ReplyDelete
  13. Waalaikumusalam Shami

    amin amin

    semasa saya kahwin dulu
    ramai kekawan datang
    seronok bukan main,
    itu yg usaha juga hadir
    ke majlis kekawan
    kalau tiada apa aral

    terima kasih

    Wassalam

    ReplyDelete
  14. salam,

    datang berkonvoi tu dan moga kedua-dua mempelai tu bahagia sampai akhir hayat..

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Wbh .. Apa kabar, lama tak dengar citer, tentu sibuk dengan tugas. Saya orang pencen pun sibuk...inikan belum pencen. Salam untuk Cik Puan di rumah ya.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...