Thursday, September 2, 2010

SELAMAT HARI ULANG TAHUN UNTUK TAJ

Bismilahirahmanirohim

Assalamualaikum
Diharap dapat mengembirakan seorang teman
dengan sebaris ucapan
sempena ulang tahunnya pada hari ini 02 September
dangan iringan doa
moga dipanjangakan umur, dimurahkan rezeki, sihat waalfiat
supaya dapat mengerjakan ibadat denga penuh selesa dan khusyuk
dipermudahkan segala urusan untuk di dunia dan di akhirat
Amin........amin........amin..........

Wassalam

28 comments:

  1. salam akhi Rozali...

    ameen ameen ameen.... semoga Taj bahagia dan ceria selalu..

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusalam Ummi Humaira

    ummi tak tidur lagi
    saya nak pi tidur ni
    sat lagi nak bangun tahajut
    Insyaallah

    sama2 kita doakan untuk taj

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  3. salam

    hepi besday kak taj,,moga keberkatan ramadhan ni akan menambah keberkatan umurmu,,moga apa yg dihajati ditunaikan Allah..

    ReplyDelete
  4. salam
    selamat hari lahir buat kak Taj
    semoga mendapat yg terbaik dari yg baik

    salam ramadhan
    selamat menyambut lebaran
    maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  5. salam semua

    semoga Allah sentiasa memberikan keberkatan dan perlindungan buat TAJ dan juga kita semua

    heppi besday

    ReplyDelete
  6. Salam Atuk,

    Wah3 atuk siap ada special edition entry utk Kak Taj..uwaaaa! jeles3x..

    Btw, salam sayang untuk Kak Taj [nyampah!]
    Smg dipanjangkan umur untuk beribadah kepada Allah..
    Smg dumurahkan rezeki untuk berinfaq ke jalan Allah..
    Smg mencapai segala yang dihajati dalam mencari kemanisan hidup..Amin

    ReplyDelete
  7. salam Dato' Seri, semoga semua amalan ibadah kita dipermudahkan menjelang akhir ramadhan ini :-)

    ReplyDelete
  8. Salam cik rozali...

    Wowww kita pakat2 celeberate besdey taj kat sini....pulokk..taj jaga2 lepas raya kena open table aar...utk kami semua hihii..

    Aper pun salam ulang tahun ke tut**
    Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta bertemu teman hidup yang di idamkan..dan jalinan ukhwah antara kita semua bertambah erat....
    Tahniah pada cik rozali kita yg cukup sinonim dengan atuk ..atau pun tuk ayah....yg duk ambik berat kan kawan2 semua nih...

    ReplyDelete
  9. Salam Atukkk,,,

    waduhh terharu saya eks...atuk wat n3 tuk taj...sebenarnya saya dah lupa hari ini hari apa...tetiba si syima wat cal pagi ini odway tak ke opis...eh hari ni birthday ku yg ke 40 lah...dah 40 dah diriku ini...alhamdulillah syukur hanya pd Allah, telah banyak nikmat yg dia kurniakan pd saya termasuk nikmat persahabatan dikalangan blogger2...alhamdulillah

    terima kasih yg tak terhingga pd atukk krn masih ingat lagi pd taj nih...dan juga pd doa itu, amin3x ya Rab...
    juga terima kasih pd pak itam, kak umi, cikgu, sayangsayangibu, dik syima...maaf zahir batin...muaaahhhh

    semoga Allah terus melimpahkan rahmat dan kasihNYa kepada kita semua tanpa putus spt mengalirnya air zam2 yg tiada hentinya...amin

    ReplyDelete
  10. salam Roz,

    Roz sangat prihatin orangnya..

    Selamat Ulangtahun kelahiran buat Taj...bila pulak nak peluk Taj!!

    ReplyDelete
  11. Salam Atukk,

    minta laluan eks...

    shami: terimakasih, yg ke 40..hehe
    KNab: yelah atuk amat perihatin orgnya.. taj pun teringin nak peluk KNab
    Ayah Nginap: terimakasih

    ReplyDelete
  12. Salam,
    Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran. Dipanjangkan usia, disihatkan tubuh badan, dan diteguhkan lagi iman, insyaAllah

    ReplyDelete
  13. Salam Atuk,

    Selamat berpuasa...
    Persiapan raya mcmana???dah beres ke???

    Selamat U/tahun buat Kak Taj...moga pnjg umur dan murah rezeki..serta hidup senantiasa dirahmati dan diberkati Allah..InsyaAllah.

    Wassalam

    ReplyDelete
  14. salam atuk...

    selamat ulangtahun kelahiran..semoga panjang umur,murah rezeki,di beri kesihatan yang sihat dan sentiasa di rahmati allah s.w.t

    ReplyDelete
  15. Asslamualaikum...
    ckLah datang untuk mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin...

    Terimalah kad ucapan maya di blog ckLah...


    Jumpa lagi selepas Ramadhan melabuhkan tirai.

    InsyaAllah.

    ReplyDelete
  16. Waalaikumusalam

    Ummi Hamira
    CM
    Sayang Ibu
    Pak Itam
    Syima
    Shami
    Kak Nab
    Ayahanda
    Luahfikiran
    Azima
    Amy

    terima kasih kekawan atas keperihatinan terhadap Taj
    Amin amin amin
    doa2 kalian
    semoga dapat mengembirakan Taj

    Wassalam

    ReplyDelete
  17. Waalaikumusalam Syima

    saya tenguk dlm calendar fb

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  18. Waalaikumusalam Sahrom

    Amin amin
    moga amalan kita diterima oleh Allah

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  19. Waalaikumusalam Taj

    tanda ingat seorang kawan
    serta memperingatkan kpd kekawan mana yg tak tahu
    itu yg termampu
    nak bagi kek takut ada orang marah nanti....he he..
    gurau ajerrr

    Amin amin

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  20. Waalaikumusalam ckLah

    selamat hari raya

    berhati2 dijalan raya
    semoga dipermudahkan segala urusan

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  21. Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

    (a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
    (b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
    (c) Jom Kenali Dr Maza & Co
    (d) Ahlul Bait Yang Dicerca
    (e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
    (f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
    (g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

    FAKEH KHALIFAH SAKA

    ReplyDelete
  22. selamat hari raya aidil-fitri diucapkan untuk sdr Rozali & keluarga...maaf zahir & batin...


    selamat hari ulangtahun istemewa ditujukan untuk Taj...sentiasa dalam kegembiraan meneruskan kehidupan ini

    ReplyDelete
  23. Salam Rozali,

    Selamat Hari Lahir untuk Taj..walaupun dah lewat sehari takpekan..keprihatinan kawan2 membawa kebahagiaan hidup ini..itulah istimewanya persahabatan kita yg terbina dan bermula dari blog Cl PDKM..semoga hubungan sillaturrahim ini berpanjangan dan kekal .

    ReplyDelete
  24. Waalaikumusalam Fakeh

    salam perkenalan
    salam ukhwah

    terima kasih banyak2
    kerana memberi yg terbaik untuk saya
    moga Allah pelihara anda

    Wassalam

    ReplyDelete
  25. Waalaikumusalam Cikgu Sonata

    selamat hari raya
    moga raya tahun ini dapat mengembirakan ckLah sekeluarga
    serta dalam pemeliharaan Allah senantiasa

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  26. Waalaikumusalam Kak Sidah

    amin amin amin
    Insyaallah

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  27. salam dato'

    indahnya persahabatn jika saling menghargai..
    bagi pihak diri saya, di ucapkan hepey bEstday to taj..Muga ALLAH merahmahti dan mmberkati taj..

    terimaksih dato' atas n3 ini--wajah2 ceria taj yang mesra:)
    tabik spring atas kreativiti ini

    trimaksih

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...