Thursday, February 14, 2013

Barakah Pattani Tomyam - Azim

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Malam semalam baru dapat berkumpul anak beranak secara serentak dan mengambil kesempatan ini untuk makan di luar. Kali ini makan di Barakah Pattani Tomyam, Jalan AU 2C/1, Taman Keramat (bersebelahan JUSCO AU2), terdapat sederetan Medan Selera AU2.

Dekonya agak menarik

 Sempena hari ulang tahun kelahiran anak bongsu, Azim



 Meehoon Kungfu

 kuey teow goreng dan nasi goreng pattaya

 Nasi goreng
(agak kecewa kerana sejuk, mungkin digoreng banyak2)



Allah telah berfirman yang maksudnya, 

“ Barangsiapa mengerjakan amal soleh, baik lelaki mahupun perempuan dalam keadaan beriman, maka sesungguhnya akan Kami berikan kepadanya kehidupan yang baik”

(An-Nahl: 97)

WASSALAM

20 comments:

  1. Assallamualaikum En Rozali,

    Sememangnya berkumpul anak beranak adalah saat yang indah dan bermanafaat..Tahniah..
    ..Mungkin Rozali tinggal di kawasan bandar, tentunya banyak pilihan restoren2 yang bagus2.
    kalau kat kawasan mama nadz..hanya beberapa gerai yang biasa2 lalu bila anak-anak balik dan berkumpul mama nadz lebih suka memasak sendiri dan menjamu selera du rumah yg ditepi bendang.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Kak Nadz

      sesekali ajer kak
      selalunya makan kat rumah ajer

      seronok makan tepi bendang tu...
      kena pula dengan ikan puyu ke sepat ke dll

      Delete
  2. memang lawa jugak la Atuk deko kedai ni..nasi goreng yg 'ready made' tu yg saya tak suka kalau gi kedai...

    ReplyDelete
  3. Seronokan makan ramai2 mcm tuu...
    Nasi goreng klau sejuk mmg hilang sikit mood nk mkn. ..

    ReplyDelete
  4. meehoon kungfu..menarik nama menu ni..
    first time dengar

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum atuk...wah sedap semuanya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama

      komen kat blog mama selalu kosong ....
      saya selalu komen ...tapi tak masuk..

      Delete
  6. Assallamualaikum atuk..

    Seronok sebenarnya sejaki-sekala dapat makan kat luar sekeluarga, meriah. Happy birthday Azim..moga membesar menjadi anak soleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ummi

      sesekali ajer....

      Delete
  7. salam tuk
    tempat cantik dan kemas
    sayang , nasi grg sejuk huhuh
    saya cukup x suke kalau dia grg banyak2 macam nie .. menu2 dia pun nampak sikit kan tuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ieda

      anak lelaki merungut...nasinya sikit...he he

      Delete
  8. goreng banyak2 untuk jimat gas kot..kalau nak jimat gas baik jangan buka kedai..

    ReplyDelete
  9. Wah, Atuk selalu makan sedap je kan, kan!

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum ATUK....
    sekurang-kurangnya panas kan sedikit nasik tu biar pun dah goreng banyak2 kan...

    ReplyDelete
  11. mee hoon kung fu tu tok..mengingatkan saya bila kita g makan kat pangsa murni...sejeput je mee nya..yang banyak kuah..hahah..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...