Wednesday, March 13, 2013

Gambar Tersembunyi


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Sama-sama kita menguji minda dengan mencari gambat tersembunyi


Apa benda dan bilagannya

Dari Ibnu Mas’ud Radliyallaahu ‘anhu bahwa Rasulullah SAW. bersabda: 

“Apabila engkau bertiga maka janganlah dua orang berbisik tanpa menghiraukan yang lain, hingga engkau bergaul dengan manusia, karena yang demikian itu membuatnya susah.” 

Muttafaq Alaihi dan lafadznya menurut Muslim.


WASSALAM

14 comments:

  1. salam ukwah.
    hehe mama memang kalah awal2 lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam mama

      Senang ajer tu....

      Delete
  2. Salam En.Atuk!

    Hah! Kasut! Ada 2 kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam fara

      Memang cekap

      Delete
  3. Assalamualaikum Atuk..

    Hehe..kasut sape atas kereta tu Atuk?besor bebeno, hik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ummiross

      Tak tahu mana punya mak datin dia nak hantar...he he

      Delete
  4. Baru nak teka, dah ada yang teka...

    Replika kasut atas kereta, ada dua.

    ReplyDelete
  5. baca komen baru trau jawapoan nya kasut..kalau tak jenuh saya dok cari tak jumpa pun..hehehe

    ReplyDelete
  6. kasut pink n satu lg coklat kot..comel je

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...