Thursday, April 1, 2010

Juara Pecut Antara Juara...MAC 2010 (PDKM)

Bismilahirahmanirohim

Assalamualaikum

Terima kasih PDKM (Azli bin Aziz)
kerana memberi anugerah Juara Pecut Mac 2010
(klik gambar untuk ke blog ini)

antara blog yg saya selalu lawati
tujuan untuk
membesarkan ALLAH dengan perkataan
SUBHANALLAH
ALHAMDULILLAH
ALLAHUAKBAR
mengigati memori haji 1427hijrah (2006)

(klik imej untuk n3 tersebut)
Anda semua lah yg membantu saya untuk gelaran ini
dlm diam saya menyeduk ilmu blogers daripada warga PDKM

Syukran kepada yang mengucapkan taniah
Azima , PAK NGAH MAN, NGINAP SRENGENGE,
Zie , anim kasim , sonata anak kancil , che'na , Imran Paris, CM ,
rezeki , Hajah Zainab bt Abdullah , مسافر_اسلام ,
Mohamad Fitri B Mohd Azlan
mama ju, Kak Sidah, Noor, hilmyiskandar, rezeki
shami2, hjh mai, boxhousestudio, safiudin
rosli, PINATBATE, YB dan
kepada followers PDKM manzlie serta followers PHD Rozali

terima kasih kepada anda semua, kerana sudi bertandang/berkunjung
ke blog saya (PHD) serta telah menjadi followers

sudi2kan hadir dilain masa

Wassalam

19 comments:

  1. Salam En rozali...

    tahniah...

    ReplyDelete
  2. Salam Atuk,

    Tahniah..dapat gelaran Juara Pecut Mac 2010.

    Biarpun bukan kemenangan yg diharapkan..tapi ianya secara tidak langsung dapat mengukuhkan Ukhwah sesama warga PDKM..dah macam satu keluarga gitu..Semoga Ukhwah yg terjalin ini berkekalan sampai bila2..

    Salam buat nenek (jangan marah yer kak..) dan adik2..

    Wassalam

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. salam from Makkah...

    TANIAHHH....jgn lupa bagitau cl size baju jubah berapa?
    senang cl nak beli kan..untuk hadiah buat tn haji...anggapla sebagai tanda sayang sesama islam..

    once again..taniah tn haji...

    waslam

    ReplyDelete
  4. salam rozali...eh atuk rozali!

    kak nab pun rasa gembira dgn kejayaan atuk..seronok menjadi rakan di alam siber ni..

    ReplyDelete
  5. salam rozali,

    tahniah dari akak sekali lagi, semoga berjaya lagi, nanti boleh kumpul abaya banyak2 pas tu hadiah kat akak plak ....

    ReplyDelete
  6. Waalaikumusalam Atikah

    Syukur

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  7. Walaikumusalam Azima

    syukur

    Moga Allah makbulkan harapan kita
    agar ukhwah terjalin mesra

    nenek senyum je

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  8. Waalaikumusalam CL

    Syukur

    saya mengucapkan ribuan terima kasih yg tidak terhingga,
    kerana PDKM lah yg menjadikan saya seorang bloger,
    saya dikenali
    PHD di lawati
    bertambah kenalan
    memperkukuhkan ukhwah
    mengamit memori haji, dll

    CL adalah diantara insan yg bertuah di dunia
    Insyallah mulia disisi Allah serta agung di Akhirat
    untuk mengambil berkat drp CL dgn itu saya menerima sumbanagan sebagai tanda kasih sayang sesama Islam, bukan hadiah ukuran pertama

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  9. Waalaikumusalam Kak Nab

    latah pulak Kak Hajah kita ni
    panggil apa2 pun boleh

    syukur
    semoga ukhwah kita diberkati

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  10. Salam Dato'

    pergh!! tahniah yang tak terhingga diatas pencapaian 'larian' yang menjadi rebutan ramai.. glamour lah lepas nie ek.. seantero dunia dah kenal tn hj.. emm.. mintak sain 'otogerap' bley??.. heh heh

    gumbira dapat berkawan ngan tn hj dan semua rakan2 PDKM.. semoga ukhwah kita di berkati..

    psstt.. kalu dapat abaya yang merlip merlap tu bagi kat kak ngah arr.. jangan bagitau kak sidah.. nanti dia jeles.. ahikssss

    ya ampun kak sidahhhhhhhhhhh!! toing toing

    ReplyDelete
  11. Walaikumusalam Kak Sidah

    Syukur

    Cukuplah sekali juara
    bagi peluang orang lain pulak
    tapi kalau dah rezeki, Alhamdulillah

    tapi kalau untuk Kak Sidah
    sanggup berkorban
    he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  12. Waalaikumusalam Kak Ngah

    Syukur

    glamour diantara orang2 soleh n solehah, Alhamdulillah
    mintak sain 'otogerap'!!!
    kalau berbari, kak ngah di belakng pulak
    saya akan p ke kak ngah dahulu
    toing toing

    nanti juara kedua untuk kak sidah
    juara ke 3, baru kak ngah
    he he

    Allah berkati ukhwah kami

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  13. Salam Atuk Rozali,

    Tahniah,lepas boleh buat larian abaya untuk Datin pulak... hehehe.

    Semoga ukhwah PDKM berpanjangan dan diberkati Allah.

    Terima kasih. Wassalam.

    ReplyDelete
  14. Waalaikumusalam Kak Zie

    Syukur
    beri peluang kawan2 lain pula

    amin

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  15. berkat sifu CL....kita semua saling mengenali...ade yang sempat bersua masa PDKM gathering ( tapi masih malu2 kucing....berblog bukan main lagi ye...)

    tahniah....atuk Rozali dah menang kali ni...sy ni sentiasa corot!!! atuk lebih laju dari cucu...ngeh3x

    ReplyDelete
  16. Salam Cikgu Sonata

    memang betul, CL le sifu saya

    dlm blog nampak ok
    tapi diluar, saya pemalu

    suatu hari anak kancil akan jadi juara juga

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  17. salam atuk

    tahniah, mesti minum melo dgn tongkat ali ni hehehe

    ReplyDelete
  18. Waalaikumusalam Pak Itam

    milo tongkat ali belum ada lagi

    terima kasih
    Wassaalam

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum akhi Rozali..

    ummi lama tak berblog , semua N3 kawan2 dah ketinggalan jauh.

    Tahniah kerana anta adalah juara di antara juara2 yg ada..
    kalu ummi jadi ratu pecut menggigil tak habis2.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...