Monday, November 29, 2010

PTK 2010

Bismillahirahmanirohim

Assalamualaikum

Petang semalam mendaftar di Vistana Hotel , Kuala Lumpur
untuk menghadiri Penilaian Tahap Kecekapan (PTK)

Pekena kari kambing

kena pulak bilik macam ni, lena terus, tak sempat nak study

selepas taklimat, membentuk kumpulan

Ambil berkat daripada nama yang Kak Nab beri

Wassalam

18 comments:

  1. PTK terahir ya! Semoga sukses Tuan Haji...

    ReplyDelete
  2. Salam Atuk,

    All the best dan semoga berjaya.
    Aim untuk dapat 4 ok hehe

    ReplyDelete
  3. salam ziarah...saya doakan semoga atuk berjaya mendapat aras 4...insyaAllah...

    ReplyDelete
  4. salam atuk.............. moga berjaya dalam PTK nanti

    ReplyDelete
  5. salam Atuk,

    selamat berkursus..lepas ni rasanya dah takde PTK lagi kan..semoga cemerlang..

    ReplyDelete
  6. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    eeeemmm kata PTK dah di mansuhkan.... tahhhh lepas ni apa plak yang nak kerajaan gantikan yeee

    ReplyDelete
  7. Salam Atukk,

    saya pernah duk kat Vistana..mmg best...rasa nk tidor je...dah lak waktu musim hujan...

    all d best Roz...ahaks

    ReplyDelete
  8. salam atuk

    kalau mcm ni, tetiap bulan PTK pun ok hehehe

    ReplyDelete
  9. salam atuk,

    moga selamat dunia/akhirat.

    ReplyDelete
  10. Salam Rozali;

    Berapa hari kena berkampung kat Vistana tuu?,anyway goodluck,do your best

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum ROZ,

    hehehe...kump ROZ pasti cemerlang, insyaAllah.

    semoga berjaya dlm PTK ini dengan gemilangnya....

    ReplyDelete
  12. Salam cik rozali..

    Selamat berjaya..jgan lupa doa dan bisik pada Allah hajat hati kita..

    Pssssssst pekena kari kambing...kaa hihii

    ReplyDelete
  13. salam TH Roz,

    Gud luck!!!
    b the BEST among the BEST

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...