Monday, August 27, 2012

Menjalankan Tugas Semula






بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Hari ini kita mulakan kerja dengan niat kerana Allah SWT.
Semoga ada keberkatan di dunia dan di Akhirat


Mulai semula mengadap komputer

Sebelum itu kita mulai dengan doa ini
Doa ketika memulakan kerja

ps: tapi tak boleh nak elak...mod raya tetap ada lagi..he he

WASSALAM

12 comments:

  1. assalamualaikum atuk...selamat kembali bertugas yer...:)

    ReplyDelete
  2. huhuhu salam tuk
    saya sempat baca bismillah ajee

    ps : tuk dah mule pose 6 ??

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum haji..selamat beraya dan selamat bertugas.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum atuk : saya sejak rabu lepas dah memulakan tugas

    ReplyDelete
  5. Salam atuk..selamat hari raya utk atuk dan family..

    tu la kan..lemau je nak mulakan keje tp tetap kena tunaikan tanggungjawab..=)

    ReplyDelete
  6. salam sejahtera,
    kerja jgn tak keje Tok!
    Ada jumpa/ berhubung Imran Paris? Raya haritu tgk dia di tv.

    ReplyDelete
  7. Salam cik rozali

    Alhamdulillah...selamat kembali bekerja walau dalam hati mood cuti2 raya masih ada...hehe

    ReplyDelete
  8. Salam Tn Hj,
    Selamat hari raya,maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga.
    kalau dah lama bercuti,nak kerja balik memang malas.

    ReplyDelete
  9. Salam tuanhaji
    selamat kembali bertugas..

    salam aidilfitri..
    xde duit raya ke.. hihi

    ReplyDelete
  10. Salam..

    Slmt hari raye..

    Slmt kembali bertugas...dan semoga kerjaya kite diberkati...ALLAH...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...