Friday, October 12, 2012

Bengkel KJUDPM di Avillion Legacy Hotel, Melaka



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Pada 7 - 9 Oktober 2012, saya menghadiri bengkel pengurusan koperasi jabatan kami di Avillion Legacy Hotel, Melaka.


Loby Hotel yang menarik
WiFi dikenakan sewa sebanyak RM10.00 untuk 3 jam dan 
RM20.00 untuk 24 jam

Pemandangan daripada bilik

 Ini kalau tinggal...!@#$%^&*

 Sedang membentangkan cara cadangan penambahan anggota koperasi menggunakan SWOT

Kari kambing....kelebihan hotel ini bagi saya...



Masih ingatkah kita

semasa anak kita baru dilahirkan,
Alhamdulillah, dengan sepasang mata, tetapi dia tidak boleh melihat

Masih ingatkah kita..

Sewaktu anak kita baru dilahirkan,
Alhamdulillah, dia ada telinga, tetapi tidak dapat mendengar

Anak kita dapat melihat BUKAN kerana dia ada mata
Anak kita dapat mendengar BUKAN kerana dia ada telinga

Tetapi..

Pendengaran dan penglihatan anak kita diberikan oleh ALLAH
Tiada yang dapat mmberikan pendengaran dan penglihatan kepada kita semua melainkan ALLAH



WASSALAM

10 comments:

  1. assalamualaikum atuk

    hotel besar macam ni wifi kene bayar. saya duduk hotel murah kat Yong Peng pon bg wifi percuma...

    ReplyDelete
  2. Paling penting didikan kita pada anak2.

    ReplyDelete
  3. masihhhh ingatttt... dan bila anak mula tersenyum, tanda dah boleh nampak ibunya,... ya Allah maha besarnya dan bersyukurnya atas nikmat..

    yupp, x patut unifi pun kena bayar, harapkan hotel canggih jer, tp pelokek ya amat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ain

      kita pakat2 jangan langgan lagi

      Delete
  4. Waalaikumusalam Afeezz

    mula2 teperanjat juga
    ada yg kata hotel mahal2 memang kena bayar wifinya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul pon atuk... hotel mahal2 mmg kene kan caj wifi ni. baek pi hotel2 bajet jer... free wifi...

      Delete
  5. Assalammualaikum atuk.

    mahalnya wifi..biasanya free saja kan.

    ReplyDelete
  6. Waalaikumusalam Mamy

    itu la....
    tak pernah kena macam tu lagi
    lain kali saya tak rokemin lagi hotel macam tu

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum atuk...mahal betul sewa wifi hotel tu sepatutnya free je utk pelanggan2kan...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...