Sunday, December 26, 2010

Tahniah Malaysia 3-0

Bismillahirahmanirohim

Assalamualaikum

Alhamdulillah...Syukur....Tahniah Malaysia...Harimau Muda
menundukan Indonesia 3-0, dalam pertandingan
AFF SUZUKI CUP 2010, pusinggan pertama

Gol pertama

Gol kedua

Gol ketiga

ini mukin sokongan 2 orang anak bujang saya
(he he he...satu antara seribu punca)
pertama kali dibenarkan ke stadium
mukin kenanggan abadi buat mereka

Terima kasih rakyat Malaysia
kerana memberi sokongan padu

Moga perlawan seterusnya, di Indonesia
meneruskan kejayaan serta menjulang
Piala AFF SUZUKI CUP 2010
Insyaallah

Wassalam

19 comments:

  1. salam

    tak sia2 anak bujang pergi stadium

    ReplyDelete
  2. Gelisah tadi sebab masih dalam perjalanan saat pengadil memulakan permainan.ckLah sampai rumah saja...3 gol menyambut!

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Rumah saya pun riuh semalam dgn suara suami menjerit sampai si kecik takut..hehe bola punya pasal

    ReplyDelete
  4. Waalaikumusalam Iman

    he he
    rabak juga duit
    dengan tiket, bajunya, bendera da apa benda yg macam serunai tuuu

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  5. salam ckLah

    minat juga bola yerr

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  6. Waalaikumusalam Normaliza

    kalau yg kecil tu lelaki
    akan mengikut jejak ayah nya ...

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum atuk..semoga pancaran laser tak dijadikan senjata oleh mereka di Gelora Bung Karno nnti..tahniah utk Malaysia

    ReplyDelete
  8. salam atuk
    sya pun berbangga dengan mutu permainan pasukan kebangsaan.

    ReplyDelete
  9. Salam Atuk,

    Tahniah Malaysia..
    Itu sebab sy malas nak tgk, mesti menang hehe
    Kalau sy tgk nanti Malaysia kalah, sbb pemain2 malu dgn anak dara hehe

    ReplyDelete
  10. salam atuk : bangga saya menjadi rakyat malaysia..

    ReplyDelete
  11. yea best! ulangi kejayaan ya :)

    ReplyDelete
  12. salam atuk

    kalau bapak itam main, sure 5-0 hehehe
    tapi main curik ayam je hehe

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Sahrom

    sekarang dia orang tengah borong leser...
    kena pakai sun glass...he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Sayang Ibu

    memang...semua puas hati
    dah lama kita tak tenguk permainan macam tu...

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Syima

    bukan ke mereka lagi semangat bila tenguk syima ada menonton..he he

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum Afeezz

    apa kata afeezz pi indon
    beri sokongan....

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum Mak su

    ya ya ya
    ulanggi lagi dan lagi

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum Pak Itam

    mana boleh curi ayam...
    kan pak polisi ramai tuuuu

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  19. SALAM,
    HEBAT PERMAINAN ANAK BUAH KITA INI. TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMAIN BOLA SEPAK TERMASUK REFREE.

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...