Wednesday, February 22, 2012

Follwer ke 222 - eye_nee


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Hari ini PHD menerima follower yang ke 222

waeyenee.blogspot.com

Terima kasih EYE NEE





klik gambar untuk ke blog beliau


Tentang diri eye_nee

"Menjalani Kehidupan Biasa-Biasa.. Punya Rasa Marah..Penyanyang.. Kelakar..Emo...Ini Semua Biasa.. Tulisan Ku..Cerita Ku..Semua Biasa.. Ini Kebiasaan Ku..Menulis Ttg semua.. Semua Yang Biasa Tiada Luarbiasa.. Kerana Aku manusia Biasa..."

Mula berblog pada tahun 2009



Sabda Nabi saw.

“Jangan engkau memandang kecil perbuatan yang baik, walaupun sekadar bermuka manis apabila bertemu dengan sahabat”

(Riwayat Muslim)



Sabda Nabi saw.

“Setiap dua orang muslim bertemu dan berjabat tangan nescaya diampunkan dosa keduanya sebelum mereka berpisah”

(Riwayat Abu Daud)




WASSALAM

23 comments:

  1. Salam Atuk,

    Alhamdulillah bertambah lagi rakan..panjang silaturrahim..

    ReplyDelete
  2. angka yg cantik...222 hehe...apa pun,semua follower adalah sama,kan..tanpa mengira yg keberapa..

    ReplyDelete
  3. Yeay! Dah 222! Takde cenderahati ke En.Atuk? Hiks!

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Atuk..

    Follower ke 22 pada 22hb.2, cantik, cantik.. Atuk.

    ReplyDelete
  5. salam atuk
    tahniah ramai yang membaca coretan atuk
    harap sihat dan sejahtera hendaknya.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Atuk

    Welcome Eye to da ATUK's club.. :)

    ReplyDelete
  7. assalam...
    dah makin bertambah yee...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum atuk...tahniah atuk...:)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum atuk

    Tahniah.....ramai peminat atuk!

    ReplyDelete
  10. salam atok... tahniah atok.. semakin bertambha follower blog atok.. smg semakin ramai yang dpt sebarkan ilmu yang atok kongsikan di sini.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. salam Atuk
    tahniah Atuk
    tahniah eye nee
    tqvm Atuk
    sebab sudi selalu beri komen di kebanyakan blog kendalian saya

    ReplyDelete
  12. cantik nombor tu..tak de hadiah ke?/:P

    ReplyDelete
  13. As-salam Atuk..

    Terimakasih TUK....semoga Ukhwah ini berpanjangan....InsyaAllah....

    ReplyDelete
  14. cantik 222 nombor tuuu... semakin ramai kawan semakin meriah... bagus ramai kawan ni

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy tukar manual transmision oil

    ReplyDelete
  15. mesti suka eye-nee dapat review dari atuk...he hee...

    ReplyDelete
  16. Assalam Bro Rozali.


    masyallahhh..begitu mudah mendapat rahmah allah kan bro. Dgn hanya berjabat tangan.

    ReplyDelete
  17. salam atuk,

    moga sihat semua sekeluarga..................hari2 hujan kat srengenge..........


    wassalam.

    ReplyDelete
  18. Salam atuk.

    Saya dr blog eye nee terus singgah sini...Salam ukhuwah fillah :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...