Monday, March 5, 2012

Urusetia Pertandingan Petanque ANGKASA WPKL


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Keletihan masih terasa pada hari ini, kerana pada hari sabtu dan ahad semalam menjadi urusetia pertandingan petanque anjuran ANGKASA Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Bertempat di Padang Taman Rekreasi Pudu Ulu, Cheras.

Hari sabtu pertandingan peringkat sekolah-sekolah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Disediakan sarapan pagi dan makan tengahari

Memberi penerangan syarat-syarat pertandingan

Urusetia yang bertugas



Borang pemarkahan

Hari Ahad pertandingan peringkat dewasa

Mengira markah

Mengira jarak bola daripada jet

Hadiah pertama RM600.00, kedua RM540.00

Hadiah ke tiga RM480.00, keempat RM420.00


Sabda Nabi saw.

“Orang beriman yang kuat lebih baik dan lebih disukai oleh Allah berbanding daripada orang beriman yang lemah.”

(Hadis riwayat Muslim)

Umat Islam tanpa mengira usia dan kedudukan wajar memanfaatkan masa terluang dengan melakukan riadah dan bersukan untuk mengekalkan kecergasan tubuh badan seterusnya dapat menunaikan amal ibadah difardukan dengan sempurna dan penuh khusyuk.


WASSALAM

19 comments:

  1. Assalamualaikum Atuk..

    Ooh patut tak nampak jejak,Ingatkan Atuk pergi makan angin lagi..jadi urusetia rupanya. Alhamdulillah dah selesai dan semuanya berjalan lancar..

    ReplyDelete
  2. salam
    agak lucu jugak nilai rm tu...jarang dibuat org...biasanya 600,500,400...tp dalam kes ni...berkurang sebanyak rm60 pulak..:)

    ReplyDelete
  3. atok..urusetia ye...shima pun urusetia gak..tp kat kuala selangor..hehehe...kak siti ngan mak mah dpt no bpe...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Atuk..

    Petanque dgn boling padang sama x?

    ReplyDelete
  5. yuppp aku pun baru nak tanya sama ke dengan boling padang...

    tapi hadiah dia tu lumayan gak tu ..

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy hilangkan calar dashboard kereta

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum atuk...wah seronoknya dpt jadi urusetia yer..:)

    ReplyDelete
  7. salute kah tukkk
    rajin joint acara2 macam nie
    jadi urussetia layie ;)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum atuk..dah baca N3 gi bukit tinggi tu..macam best ajerlah

    tak pernah tenguk camner dorang main benda ni.

    ReplyDelete
  9. Hebat Atuk ni, macam2 Atuk buat..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum atuk..

    iskkk.. mcm mana nak main mende tu.. main guli pandailah saya atuk..hihihi

    ReplyDelete
  11. salam......sibuknya tak habis habis

    ReplyDelete
  12. first time dgr mengenai permainan ni.. jadi urusetia mmg sibuk sikitlah kan.. tp seronok dpt jalankan tanggungjawab tu..

    ReplyDelete
  13. abg ipar suya sgt suka main benda alah ni, tuk.. Sampai ke malam la practice utk team penjara Negri sembilan.. Tapi suya tak pernah main pun.. Tq selalu visit suya punya blog

    ReplyDelete
  14. seronoknye kalau dpt sertai aktiviti yg dpt hlgkan beban dlm otK

    ReplyDelete
  15. salam atuk...

    uii ramainya penyertaan..memang patutlah letih bangat ya...!

    ReplyDelete
  16. waalaikummussalam tuk..

    kali ni jadi urusetia la ye..patutla letih....erm..pasal tips tu
    hehehe..buat pahala menolong sesama insan..
    sama2 tuk..

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum atuk...

    atuk memang urusetia yg sgt berdedikasi..respek kat atuk...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...