Tuesday, January 22, 2013

Cuti Semester Kak Uda

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Malam semalam menjemput Kak Uda daripada kolejnya untuk cuti semester.
Sekarang ni rumah kembali riuh rendah dengan anak-anak, kerana semuanya ada, kecuali Kak Ngah.
Cuti-cuti macam ni, ibu mereka paling gembira, kerana kerja rumah ringan sedikit, kerana dua orang anak dara membantunya.


Satu bonet kereta barang-barang Kak Uda


Firman Allah swt.

Katakanlah: Sekiranya lautan menjadi tinta untuk (menulis) kalimat-kalimat (ilmu) Tuhanku, maka akan habislah lautan ini sebelum habis (ditulis) kalimat-kalimat Tuhanku, meskipun Kami datangkan tambahan sebanyak itu (pula).
(Al-Kahfi: 109)



WASSALAM

9 comments:

  1. banyak nya barang...
    tu baru sorang..heeh

    ReplyDelete
  2. mmg banyak tu atuk..

    walau pun riuh tapi seronokkan bila berkumpul ramai2 mcm tuu..

    ReplyDelete
  3. bila cuti ni la rasa meriah balik rumah kan Atuk...:)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Atuk..

    Seronok kan semua anak2 berkumpul, memang meriah jadinya.

    ReplyDelete
  5. Wah... macam nak berpindah...
    Pindah dari kolej... hehehe

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum atuk..

    Teringat juga saya masa saya belajar dulu2...
    Walaupun balik jauh2 naik bas dari johor ke perlis, pastu kena naik feri pulak ke langkawi..tetap juga nak bawa barang banyak2....

    taktau kenapa..sanggup pikul beg berat....bila balik rumah tak smeua benda guna pun...:) Bila balik ke u, banyak barang yang mak suruh bawak, boleh dibawa balik..:)

    ini agaknya kena duduk asrama yang lain kot sem depan..itu yang banyak sungguh barang kak uda nih..:)

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah...banyaknya barang2...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum atuk...meriah rumah ada anak2kan...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...