Wednesday, July 11, 2012

Central Market KL


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Semalam pergi ke Central Market KL
Tujuan asal untuk mengambil potret bos yang telah ditempah tiga hari lepas.



Sementara menunggu potret siap
saya meninjau situasi di CM
Terasa tenteram dan tenang berada disini
kerana pengunjung masih belum ramai serta
persekitarannya dipenuhi dengan seni dan estetika.





Tandas awam, bayaran masuk RM0.50




Di Luar bangunan CM terdapat banyak gerai lagi



Potret black white ukuran 16"X20" RM200.00


Hadis Mengenai Wanita

"Apabila seseorang perempuan mengandung janin dalam rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat kepadanya. Allah mencatatkan baginya setiap hari 1,000 kebajikan dan menghapuskannya 1,000 kejahatan"

WASSALAM

15 comments:

  1. Assalamu'alaikum Atuk.

    Dah lama kakcik tak masuk ke CM tu. Nampak lengang ya...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Atuk..

    Lamanya dah ummi tak ke CM, mesti dah banyak berubah..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum atuk : huh... lama sungguh dah tak smpi sini....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum ATUK..

    Dah lupa bila thn akhir dtg ke CM...tak kurang 8 thn rasanya...potret hitamputih RM200...boleh tahan juga harganya....

    ReplyDelete
  5. dah lama PM tak ke CM..dulu zaman belajar selalu pergi sana...

    ReplyDelete
  6. tempat saya dan suami berdating zaman bercinta2 dulu.... dah bertahun tak jejakkan kaki ke situ....

    ReplyDelete
  7. Lama dah lama sangat tak kesana...

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum atok.

    hari tu sy ke balai polis pusat bandaraya selesaikan kes kemalangan,ada lalu tepi cm ni..ya rindu sgt lama betul tak jalan2 kt situ.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Atuk...anak 2 tak pernah ke sana lagi..rasanya suatu hari nanti akan kunjung juga.

    ReplyDelete
  10. lama dh x berkunjung ke sana...
    tandas dia mmg terbaik

    ReplyDelete
  11. Salam sejahtera Atuk
    hehe trigin nak ke CM ngan anak2 lagi. memang best.

    ReplyDelete
  12. Ye lahhh mmg lama tak menyinggah CM ni... masih meriah dan banyak perubahan nampaknyerr

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy repair bumper kemek kedalam

    ReplyDelete
  13. salam tuan hj,

    dok lalu saja tak singgah2 pun...tengok juga wau besar tu..lambang aslinya kerja tangan orang melayu..namun sejauh mana kekalnya permainan warisan kita tu?

    terima kasih...dah bnyak berubah..ingat dulu2 ade surau kat atas sekali....selalu ade pencuri...takut...( amankah negaraku lagi)

    ReplyDelete
  14. salam tuk...

    teman dah lama tak jejak kaki ke sana..rupanya kat luar cm dah ade bumbung macam kat jalan tar ye...ish3 lama bebenor idak kesana..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...