Wednesday, July 18, 2012

Untungnya Duduk di Selangor



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة



Jumlah Keseluruhan Yang Perlu Dibayar RM0.20




Diriwayatkan daripada Abdullah bin Amr r.a: “Nabi Muhammad SAW pernah bersabda yang maksudnya:

“Seorang Muslim adalah orang yang tidak merugikan Muslim lainnya dengan lidah, mahupun dengan kedua tangannya. Dan seorang Muhajir (orang yang berhijrah) adalah orang yang meninggalkan semua larangan Allah SWT.”

(al-Bukhari)



WASSALAM

14 comments:

  1. untung rakyat selangor..
    syabas!!
    hehehe

    ReplyDelete
  2. nnt nk tengok saya punya plk laa..
    mmg beruntung...

    ReplyDelete
  3. Salam TuanHaji,

    Sememangnya untung begitu ye.. Harapnya lepas ni ada yang dapat mencontohi..

    Terima Kasih..
    Sudah lama jua tidak kunjung sini.
    Semoga sihat sentiasa..

    ReplyDelete
  4. saya jugak tiap bulan rm30 lbh...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..nak dok kt sini gak leh?:-)

    ReplyDelete
  6. sejak berubah kerajaan di Selangor, bil air rumah saya setiap bulan ialah -RM6.35. So dah hampir 5 tahun lah kot saya tak bayar bil air! ahaha

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... selamat menyambut ramadhan atuk...

    ReplyDelete
  8. syukur...hanya membayar 20sen je...

    ReplyDelete
  9. Salam Tuan Haji,
    Syukur Alhamdulillah.
    Bil ayor saya tiap bulan RM0.00 sejak PR memerintah!

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum atuk

    sekurang-kurangnya dapat bantu golongan susah..yala 20-30 tu besar maknanya bagi depa...

    kenapalah negeri2 lain takleh wat kan..:)

    tak silap saya bil lektrik untuk rakyat msia bawah 20 free..tapi zaman la ni, sapa leh hidup dengan 20 untuk letrik saja..bil peti ais pun dan berapa..:)

    ReplyDelete
  11. salam THR,

    betul3x
    Selangor dah banyak mmbantu...mg kekal bersama! semenjak dari mula dikecualikan....sayalah pengguna tegar itu...hhehe..SYABAS tak yah buat kecuh nah!!!!kita masih di negeri yang sama...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...