Wednesday, September 12, 2012

Doa Selamat Daripada Kawan-Kawan Sepejabat


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan sepejabat atas memanjatkan doa-doa kesejahteraan untuk keluarga saya, serta semua keluarga kita.

Mengambil kesempatan dalam bulan Syawal ini, pada tengah hari, hari isnin yang lepas menjemput kawan-kawan sepejabat datang ke rumah.











PAHALA MENDOAKAN ORANG LAIN

Daripada Abi Al Dardak RA bahawasanya Rasullulah SAW bersabda :

Sesiapa yang berdoa bagi saudara Islamnya dengan tidak setahu saudaranya tersebut, 
berkatalah malaikat yang bertugas itu Amin..dan engkau pula akan beroleh seperti itu juga.

(Daripada Abi Al Dardak RA)



WASSALAM

21 comments:

  1. Assalamu'alaikum.

    Kawan2 blog tak nak jemput sekali ke? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Kak Cik

      he he....lain kali ...Insyaallah

      Delete
  2. Salam Tuan Haji..
    bila nak ajak nur and d gang plak ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Nur

      Insyaallah
      bila sampai masanya nanti...he he

      Delete
  3. Salam Tn Hj,

    Murah rezeki,bila kita memberi makan kpd org lain.
    Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Rozila

      Amin amin amin

      Delete
  4. alhamdulillah murah rezki atuk sklrga...

    # atuk bila nk jemput rkn blogger plak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Zura

      dengan izinNya

      #Insyaallah...he he

      Delete
  5. atuk buat rumah terbuka ke.. :D..

    mesti seronok kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Lady

      tak buat rumah terbuka...cuma panggil kawan sepejabat makan tengah hari ajer....

      Delete
  6. Assalamualaikum Atuk..

    Menu apa tu Atuk, nampak sedap2 semuanya, bau sampai ke Bangi, hehe..

    ReplyDelete
  7. wah tangga kat rumah atuk special la...berlingkar gitu...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam PM

      nak jimat ruang...he he...sebab rumah kecik

      Delete
  8. Waalaikumusalam Ummiross

    he he.....jauh pergi baunya...nasi ayam ajer..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Atuk..

    Kakak tumpang sama mendoakan kesejahteraan Atuk Dan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Kak DO

      amin amin amin

      Delete
  10. sapa lah saya & mr. lai , pic pun org x ambil :Þ , ambil pic bos² jew , biasalah bapak punya kawan . . .

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum atuk....seronok je kekawan pejabat menjamu selera di rumah atuk kan...nampak banyak jer juadah yg dijamukan tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama

      dua jenis ajer....

      Delete
  12. Salam Atuk...cantiknya rumah atuk...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...