Wednesday, September 26, 2012

Perjumpaan Blogger Luah Fikiran Ke 2 - Terima Kasih AJK



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة


Perjumpaan blogger Luah Fikiran kali ke 2 di Musallah Ehsan, jalan 3/6F, Bandar Baru Bangi. Di rumah Dato' LF, tuan punya blog LuahFikiran.....Mari Kita. Adalah dianggap berjaya. Telah mengumpulkan 36 orang blogger.

Ini adalah antara usaha-usaha AJK yang telah berkerja keras sebelum dan selepas pertemuan pada 23 September 2012, hari Ahad yang lepas.

Terima kasih banyak-banyak AJK semua
antara mereka ialah

Kak Cik

Azie

 Ayu


Nabi s.a.w bersabda:

“Seorang Muslim bersaudara dengan Muslim yang lain. Ia tidak menganiayanya, tidak pula menyerahkannya (kepada musuhnya). Barangsiapa yang memenuhi keperluan saudaranya, maka Allah akan memenuhi pula keperluannya. Siapa yang melapangkan suatu kesulitan seorang Muslim, Allah akan melapangkan baginya satu kesulitan pula dari kesulitan-kesulitan yang dihadapi di hari kemudian.”

HR: Bukhari dan Muslim

WASSALAM

27 comments:

  1. Alhamdulillah...insyaallah panjang umur kita jumpa lagi. Mengeratkan silaturrahim yg sedia ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jun

      Insyaallah
      dah ada cadangan drp dato' tu...

      Delete
  2. Assalamu'alaikum wbt THR

    Alahai, saya terlepas pulak pertemuan tsbt. Anyway, salam dari El-Mansoura, Eqypt - bumi kemenangan Islam terhadap tentera salib 1000 tahun yg lepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam THMSH

      waaa...senyap2 dah sampai Mesir
      dalam agan2 untuk ke sana

      Delete
  3. Assalamualaikum atok baik!

    hehe...atok nih...ingat dah bertongkat..muda lagi.. :p

    *insyaAllah, kalau ada gathering lg kita btemu lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Munna

      kalau atuk dah bertongkat..minta Munna pimpinkan...he he


      Insyaallah

      Delete
  4. asslm atuk..

    alhamdullillah ajk yg bkerja keras
    demi mengukuhkan ikatan ukhuwah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Zura

      Moga Allah mempermudahkan setiap urusan mereka

      Delete
  5. Makchaq pun sangat berterima kasih pada blogger2 yg berusaha gigh utk gathering ni dan kepada tuan rumah Dato LF dan Datin. Walaupun baru sekali berjumpa rasa macam dah kenal lama sebab sebab selalu berkomen2 di blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mak Chaq

      Saya yang malu2 dgn Mak çhaq

      Delete
  6. Assalamualaikum Hj Rozali dan rakan2 lain...semoga maju jaya..seronok adakan mcm ni.salam semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam THA

      kami pula seronok bila berjumpa tuan di Makkah

      Delete
  7. Salam sejahtera

    hehe ramailah org jumpa Atuk! Atuk yg hemsem lagi...
    sikit sgt gambar tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama Ju

      itu pun ambil gambar drp blog kawan lain
      malu2 lagi dgn dia tu....

      Delete
  8. Assalamualaikum atuk

    seronoknya tengok bloggers dok bergathering.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Norh

      nanti Norh boleh turut serta...

      Delete
  9. Salam Atuk, Tuan Imam kita masa solat zohor tempohari...t.kasih memimpin kami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam PCL

      Insyaallah
      lain kali PCL pulak

      Delete
  10. Assalamualaikum atuk..

    Tahniah kepada AJK yang berusaha menjayakan perjumpaan tersebut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ummiross

      memang patut diberi penghargaan...

      Delete
  11. Assalamu Alaikum
    Aku menyukai hadist itu... terima kasih telah mambagikannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam f4dLy

      Alhamdulillah

      Delete
  12. assalamualaikum,
    selamat berukhwah.
    saya pun sama dengan f4dly, suka hadis tu.
    hikmah bersaudara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Faqrul

      terima kasih
      Alhamdulillah

      Delete
  13. Usaha yg baik..eratkan silaturrahim...moga yg hadir dinaungi berkahNya..

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum atuk...mesti meriahkan majlis tu seronok tengok gambar2 gathering tu...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...