Tuesday, September 4, 2012

Sepagi Bersama Ustaz Don di Jabatan Kami


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Tidak terasa telah berlalu selama 2 jam duduk dalam majlis ilmu yang dibawa oleh Ustaz Don. Penyampaian ilmu yang bersahaja dan diselitkan dengan lawak jenaka mengelakan hadiran tidak jemu. Tambah gamat lagi apabila Ustaz Don mengusik-ngusik isterinya yang turut serta dalam majlis ini.

Majlis ini berlangsung pada pagi tadi dari pukul 9.30 pagi hingga 11.30 pagi









 Selamat Pengantin Baru Ustaz


Doa Nabi Muhammad pada hari pernikahan puterinya
Fatimah Azzahra dengan Ali bin Ali Talib


“ Semoga Allah menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat “




WASSALAM

15 comments:

  1. Assaamu'alaikum Atuk.

    Macam majlis resepsi perkahwinan Ustaz pulak. :)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusalam Kak Cik

    pengantin baru la kata kan...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Atuk

    Besnya warga jupem dapat mendengar ceramah ustaz pengantin baru..muka ustaz pun nampak berseri2.
    Terima kasih Atuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mak Wan

      lama dah buat temujanji dengan ustaz, baru dapat tu....

      Delete
  4. Salam sejahtera Atuk,

    Macammana Ust Don boleh setuju? dulu dia kata cukuplah kat TV HIJRAH JE, sibuk sgt..rezeki nampaknya.
    Minta copy gambar yg akhir tu ya. Tkasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama Ju

      rezeki kami.....jemputan melalui jabatan

      Delete
  5. Assalamualaikum Atuk..

    Pengantin baru..sejuk hati tgk..alhamdulillah..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam KH

      moga mereka ceria selalu

      Delete
  6. salam tuan hj,

    seri2 di wajah pengantin nie...
    bertuahnya bersama majlis ilmu ni
    jeles ni ....

    p/s jagn lupa kongsi kong si ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ain

      2 kali bertuah
      1 dlm majlis ilmu dan yg ke 2, bersama pengantin baru...he he

      Delete
  7. Assalamualaikum Atuk..

    Bestnya dapat dengar ceramah ustaz Don secara live.
    Memang berseri-seri pengantin baru tu, Selamat Pengantin baru buat ustaz Don dan isteri.

    ReplyDelete
  8. Waalaikumusalam Ummiross

    atuk pun ikut berseri-seri...he he

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum..
    alahai minat nya ngan ustaz don nih..
    bila pulak beliau nak dtg opis saya
    berseri2 wajah pengantin baru nih :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...