Sunday, June 24, 2012

Kak Yang Beli Kamus Besta


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Dah lama Kak Yang melihat dan mencuba sesekali dengan kawannya, kamus elektronik ni. Dan telah lama juga Kak Yang berkehendakan kamus ini.


Untuk memberi semangat dan galakan kepada Kak Yang, sementara itu duit biasiswapun ada lebih sedikit. Maka Kak Yang pun memiliki kamus elektronik, besta.

Harga yang ditawarkan RM398.00

Moga Kak Yang terus maju jaya dan cemerlang di dunia dan di Akhirat





WASSALAM

29 comments:

  1. tahniah k.yang..:)
    yana sendiri nak miliki kamus ni tapi sampai sekarang tak kesampaian..dah tak belajar rasa benda lain yang lebih penting..tp hasrat di hati tetap ada..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Yana

      Insyaallah
      suatu hari nanti akan dimiliki juga

      Delete
  2. wah wah..
    macam best je kamus ni..
    semoga dengan adanya kamus ni, dapat menaikkan semangat kak yang lagi untuk study..
    :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum atuk : camner kamus ni berfungsi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Afeezz

      macam kamus biasa
      ada peribahasa, contoh ayat dll
      boleh bercakap....
      gunakan bateri sahaja

      Delete
  4. Assalamualaikum Atuk dan rakanPHD

    Canggih bebudak sekarang ya...........kamus elektronik....tentu banyak bahasa ada kan.Mak Wan doakan K Yang mewarisi para solehah fid dunya wal aakhirah. Insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mak Wan

      amin amin
      Insyaallah

      Delete
  5. insyallah kak yang akan terus cemerlang,gemilang dan terbilang...:)

    ReplyDelete
  6. Bagus kamus ni. CkLah baru beli 3 untuk panitia Bahasa di sekolah. Guna duit kerajaan lah....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ckLah

      patut la Kak Yang beria dia hendakan kamus tu

      Delete
  7. rasanya kamus ni boleh bercakap2kan...baguslah dapt dengar sebutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Cikgu Sonata

      boleh...
      bahasa arab, BI, BM

      Delete
  8. Assalamualaikum Atuk..

    Moga Kak Yang lebih bersemangat dengan kamus baru yang ada 'mulut' ni, hik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Ummiross

      Insyaallah

      Delete
  9. assalamualaikum atuk...tahniah semoga menjadi pembakar semangat utk terus berjaya...:)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Tuan Haji,

    Semoga memberi kebaikan dan manfaat yg berbaloi-baloi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Hjh Yong

      amin amin

      Delete
  11. insyaallah mudah mudahan bertambah ilmu kak yang..

    dah lama tak ke sini...semoga atuk sihat2 selalu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Rulza

      Insyaallah


      atas ingatan Rulza
      Alhamdulillah
      saya sihat

      Delete
  12. zuan ada pakai ni dlu, skrng dah bagi kat adik2,.. memang berguna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Zuan

      kalau memang berguna
      tak rugi le beli...kan

      Delete
  13. dulu lady ade.. tp skrg xth dh kemana menghilang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Lady

      dia merajuk kut...he he

      Delete
  14. salam,

    Masa dulu2 mama pun teringin sgt Kamus tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama Ju

      Insyaallah
      boleh dapat tu nanti...

      Delete
  15. Wah kak yang..

    Anty pun nak jugak lah kamus canggih ni.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...