Saturday, June 23, 2012

Kelantan Jun 2012-2 - Mesyuarat Agung Perwakilan


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
السّلا م عليکم ورحمةالله وبرکة

Kali ini adalah kali ke 83 Mesyuarat Agung Koperasi Jabatan kami
Alhamdulillah, seperti biasa, berjalan lancar
Syukur, masih mengekalkan ALK
Terima kasih, meningkatnya undian







Ketua Pengarah, dalam ucapan perasmian



Setelah memegang jawatan Pengerusi selama 12 tahun
beliau menarik diri kerana ingin memberi tumpuan pada NGO lain



Sahabat karib saya daripada Bendahari, dipertangungjawabkan sebagai Pengerusi




Sebelah petangnya merayau-rayau di Pasar Siti Khadijah









Kering poket lagi......



Anak dan emak di loby hotel


Sebelah malamnya diadakan pertandingan bowling antara perwakilan. 20 hadiah disediakan, tapi satu pun tak dapat....he he




Dari Ibni Umar r.a sabda Rasulullah SAW


"Semua kamu adalah pemimpin dan bertanggungjawab terhadap rakyat pimpinannya. Seorang amir (raja) memimpin rakyat dan ia akan ditanya mengenai pimpinannya, seorang lelaki adalah pemimpin ke atas keluarga rumahnya dan ia akan ditanya mengenai pimpinannya. Seorang wanita adalah pemimpin dirumah suaminya dan terhadap anak – anak suaminya dan ia akan ditanya mengenai pimpinannya. Seorang hamba sahaya adalah pemimpin atas harta benda tuannya dan ia akan ditanya mengenai pimpinannya. Ingatlah Semua kamu adalah pemimpin dan semua kamu akan ditanya mengenai pimpinannya." 


(Diriwayatkan oleh :Al-Bukhari dan Muslim).




WASSALAM

19 comments:

  1. kekekek sesekali belanja org tersayang tuk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ieda

      moga bertambah sayang...he he

      Delete
  2. gi pasar siti khadijah of coz kering poket..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Daddy Ziyyad

      he he...sebab bawa nipis ajer...

      Delete
  3. Salam cik rozali

    Banyak shopping ker...sesekali kan....aper salahnya sekali shopping utk syawal sekali...elok tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Shami

      tambahan untuk Syawal......he he

      Delete
  4. Assalamualaikum Atuk

    Saya baru balik dari majlis ceramah "Amal Kasih" oleh Datok Noor Bahyah. Beliau pesan kepada para suami/isteri...........kena sentiasa tunjukkan rasa sayang kepada pasangan dengan kata2 dan tindakan. N3 Atuk hari ini memang kena sangatlah tuh ...........teruskan.Barokallahufik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mak Wan

      Insyaallah
      terima kasih

      Delete
  5. Assalamualaikum atuk

    Besa la perempuan kalau p pasar siti khadijah tu...rambang mata tau...he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Norh

      bersedia awal....bawa duit nipis2 ajer...

      Delete
  6. assalammualaikum atuk,

    Bila ni?? atuk di kelantan lagi ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Amy

      minggu lepas
      maaf tak beri tahu Amy
      Insyaallah...lain kali ...ada juga hajat nak berjumpa...nak cari pengalaman berniaga...he he

      Delete
  7. Salam Zuan

    dah puas orang ajar ...tapi tak menjadi ajer...tangan dah keras...he he

    ReplyDelete
  8. oh ke kelantan..shopping apa kat kelantan ni?hehe..
    anak dan mak sama2 cun..:)

    ReplyDelete
  9. Salam Pretty

    beli sikit2 ajer...buat kenanggan

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Atuk..

    Kakya sambung baca N3 Atuk ni... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Memberi Komen Pada Blog Atuk-phd® , Bersama² kita menuju kejayaan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...